Bananen brood

Notenmelk basis

Warme carobe of chocolademelk

Muslie appel


Muslie rauw

Muslie hemels

Muslie Ananas

Sport Ontbijt

Grapefruit Sinaasappel mix

Yoghurt


 

Sport Ontbijt

Sport Ontbijt ProteinTsja ik noem het wel sport ontbijt maar wat ik eigenlijk bedoel is mijn tweede of zelfs derde ontbijt. Ik begin 's ochtends altijd met een 1/2 cup van de smoothie die ik maak voor direct na mijn zwemtraining, hardlopen of fietstraining. Eenmaal thuis en als ik rond een uur of 11 of half twaalf trek krijg dan maak ik deze. Een ideale manier om je eiwitten/proteine binnen te krijgen want laten we eerlijk zijn, ze smaken goor. De manier om de eiwitten die je echt nodig heb, ook als je niet sport, binnen te krijgen is om ze in recpeten te verstoppen. Dit is een een hele goede daarvoor!

Ingredienten:

Instructie:

Neem de cup notenmelk en meng die goed samen met de proteine poeder. Zorg dat er geen stukjes in zitten! Ik gebruik de small cup van de tibest blender. Super snel en makkelijk. Doe dan de muslie erop en je bent klaar. De notenmelk staat eigenlijk standaard in de koelkast als basis voor een smoothie, chocolade melk etc en dat maakt het wel heel simpel, notemmelk maak je voor een keer of drie. Eet dit langzaam op! Het is super geconcenteerd voedsel en geduld wordt beloond. Ik doe over zon bekertje op de foto ongeveer een kwartier tot een half uur. Je kan hierna zonder problemen een paar uur door. Uiteraard kan je deze ook voor het sporten eten of als je helemaal niet sport... LOL. Ik prefereer hem na het sporten omdat ik niet van sporten op volle maag hou maar dat is persoonlijk.