Basic proteine smoothie

Bananen lijnzaad creackers


Bananen Proteine Smoothie

Chocolade Basis Smoothie

Choconat Proteine Bar

Chocolade Superfood Smoothie

Inpakken bars

Mango Proteine Smoothie

Notenmelk (voeg 1 tbsp Proteinpoeder toe)

Proteine Blauwe Bessen Bar

Proteine bar - sinaasappel/choco

Proteine Superfood Bar

Rode Bietensap (voor extra zuurstof)

Sinaasappel proteine smoothie

Sport kaneel brood

Sport Ontbijt

Watermeloen Proteine smoothie


 

Bananen proteïne smoothie

Ingredi├źnten

Instructie
Koop bananen altijd met veel te gelijk en laat ze liggen in de fruitschaal tot ze een beetje bruin worden. Pel ze dan en doe ze per stuk in de vriezer. Dan heb je altijd een bevroren banaan bij de hand, je kunt natuurlijk ook twee rijpe bananen pakken en dan een handje ijsklontjes er aan toe voegen. Kies de proteine poeder die je lekker vind en gebruik die, varieer ermee en voeg bijvoorbeeld als je alleen een vanille smaak proteine poeder heb 2 tbsp cacao toe.

Doe alles in de blender en dan is de smoothie klaar.

Tip
Drink de smoothie bij voorkeur direct na een sporttraining en binnen een half uur. Indien je last van je spieren heb of na een zware training slechter slaapt probeer dan eens een proteine smoothie toe te voegen in je eetpatroon voor het slapen gaan.